عَلَم بر دوش

لحظه ای تفکر و اندیشه از 70سال عبادت برتر است.

عَلَم بر دوش

لحظه ای تفکر و اندیشه از 70سال عبادت برتر است.

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

وقتی می فرماید و اعدو ما استطعتم  یعنی هر آنچه که استطاعت دارید را در جهت خوف دشمن به کار گیرید. به عبارت دیگر جایی دست بگذارید که دشمن را هراسان کند.

با توجه به همه عقب ماندگی های تکنولوژیک، امروز جمهوری اسلامی ایران بر نقطه هایی از مرز دانش بشری دست گذاشته که موجب شگفتی حتی خود ایرانی ها شده، این در حالی است که ایرانیان احساس خوبی نسبت به کیفیت زندگی ندارند اما در عرصه های خاصی پیشرفت چشمگیری داشته اند.

عرصه موشکی یکی از استراتژیک ترین پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در خوف دشمن، اقتدار کشور و غرور ملی است.

خودکشی در همه جوامع و فرهنگ ها و ادیان امر نامطلوبی است و نشانه ای بر بن بست های مختلف در زندگی بشر است. آنچه که به شدت در زندگی مردم غرب رایج شده است به طوریکه محور پژوهش های و نظریات جامعه شناسانه دورکهایم قرار می گیرد.

وقتی لذت انسان در غرب از هر آنچه که در دنیای خود لذت تعریف کرده مخدوش می شود دیگر هیچ بهانه ای برای ادامه زندگی باقی نمی ماند. این لذت می تواند ظاهر بدنی فرد هم باشد.

تحقیقات صورت گرفته توسط روانشناسان نشان می‌دهد، افرادی که تمایل زیادی به تهیه عکس از خود و گذاشتن آنها در سایت‌های اجتماعی دارند از اختلالات روانی رنج می‌برند.

قابل توجه همه آنهایی که طرفدار کوتاه شدن پای دولت از همه عرصه های فرهنگ هستند، ... که البته بنده طرفدار این ادعا نیستم، دولت در جهت ورود صنعت مد به عرصه فرهنگ عمومی به صورت تجاری و تبلیغاتی اقدام به اقدامات کاملا آشکار می کند.

1. وزارت ارشاد همان سالن مد تبلیغاتی را راه انداخته و بعد وزیر هم در این مراسم شرکت می کند تا وجاهت شرعی و انقلابی هم پیدا کند.

2. مراسم بزرگداشت روز زن عصرشنبه، در حالی در ساختمان حافظیه نهاد ریاست جمهوری در کاخ سعدآباد برگزار می‌شود که تعدادی مانکن با پوشش های نامناسب برای نمایش لباس های ایرانی و اسلامی در این برنامه حضور می یابند. (فرهنگ نیوز)

وقتی مهمانی در کاخ سعد آباد از سوی خانواده مسئولین دولتی برگزار می شود،

وقتی 7میلیارد تومن هزینه برای ساخت استخر و سونا در نهاد ریاست جمهوری می شود،

وقتی هیئت دولت حقوق وزرای کابینه را بیش از دو برابر افزایش می دهد،

دیگر پاسخ این سوال روشن است که چرا مردم از دریافت رایانه انصراف ندادند؟!